nak ikut.....

Saturday, November 6, 2010

Perutusan Dr Rozmey…

Aku ada berborak dengan kawan aku pasal Dr Rozmey beberapa hari yang lepas…

“Ko kenal Dr rozmey tak???”

“Siapa tu?? Dr sheikh Muzafar aku kenal la..”

“Ala yang buat filem 2 alam tu”

“Tak kenal la…dah keluar ke filem tu??? Filem tu pasal kiamat ke???”

“Filem tu nak keluar….tak pasti la cerita dia pasal apa…tapi Dr rozmey mensasarkan pulangan Rm 40 Juta untuk filem itu”

“Rm 40 JUTA??? Wah mesti hebat filem tu..”

“tak tahulah, sebab filem tu bertanding dalam festival filem Malaysia yang lepas juga tapi tak menang apa-apa kategori…kita tengok je lah nanti”

“Oww yeke….aku memang tak kenal la Dr tu..”

“Produk terkenal dia..JusMate 5..produk untuk kuruskan badan tu.. ”

“Sorry la KJ, aku tak kenal gak”


Adoyai…kawan aku tetap tak kenal juga Dr rozmey…dan tadi aku terbaca paper yang mengatakan esok, Dr rozmey akan membuat satu kejutan….satu perutusan…bukan perutusan raya haji…tapi perutusan filem terbarunya itu..Jadi aku pun mesej kawan aku tu...

“Bro, aku baca dalam metro ni…esok Dr Rozmey nak buat kejutan..buat perutusan..jangan lupa tengok TV tau…”

“Okay, Tapi TV berapa??”

“Tak tahu la plak, rasanya semua TV kot, macam perutusan Raya =) ”

p/s: Kalau Dr rozmey membaca blog aku ni, maafkan lah ye kawan saya tu kerana tidak mengenali Dr… dia jenis seorang yang tidak tengok TV dan baca surat khabar…hanya mengikuti isu-isu terkini melalui internet (bukan website hiburan)

p/s/s:Aku belajar sesuatu daripada Dr Rozmey… tak salah kita mempunyai angan-angan yang tinggi kan??

(poster 2 alam)

(Dr Rozmey)

3 comments:

imanshah said...

dr rozmi pun dah macam artis skrg

KJ-kun said...

hahah dah popular sangat dia skang

Lasykar Langit dan Bumi said...

Terbaiklah post ni haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...