nak ikut.....

Thursday, November 25, 2010

Lelaki kena rogol sengsara??

Dulu, semasa aku menonton satu babak dalam filem senario dimana seorang lelaki dirogol oleh seorang wanita..aku sangkakan ia tidak logik dan tidak masuk akal…aku ingat babak itu hanyalah sekadar untuk membuat penonton ketawa je…tetapi ada juga eh kes lelaki kena rogol dengan wanita….

sumber: kosmo

Banyak persoalan yang bermain difikiran aku…

Soalan pertama: Kenapa eh lelaki tu dirogol??
- Adakah pakaian lelaki itu tidak cukup kain sehingga mendedahkan auratnya??
-Adakah lelaki itu terlalu cute & ensem…maka wanita itu sanggup merogolnya bagi mendapatkan anak yang comel/ ensem??

Soalan Kedua: Jika lelaki itu hendak membuat report polis, apakah buktinya mengatakan dia yang dirogol bukannya dia yang merogol wanita itu

Soalan Ketiga: Adakah lelaki itu akan sengsara seperti mana wanita yang kena rogol??

Soalan Keempat: Adakah selepas ini akan tertubuhnya badan-badan persatuan atau kementerian yang akan membela kaum lelaki??

p/s: Aku?? Masih terus memikir jawapan yang logik untuk persoalan ini…..aku mula sangsi, adakah wanita itu wanita tulen??

7 comments:

epol said...

(gelak jap)..kena rogol dlm syahwat?sian kat laki tu..keh3

tengku_fir21 said...

ouwhh..jap laki tu klu tk terangsang tk ader adengan seks berat..atau lelaki itu dicabul..

lagenda pejuang islam said...

aik? kalau lelaki tu ketakutan, boleh terjadi benda tu?

KJ-kun said...

epol: sian kan heheh =)

tengku fir21: Diugut supaya terangsang kot hehe =)

lagenda pejuang islam: tak tahu pula...tu yg rasa mcm x logik je heheh =)

KizZ said...

haha...perbualan 18sx nih!hehe..

Jom sini,
Kiz Garden

mama ana said...

MACAM2 LA SKRNG...

Fakhrul Haiyin said...

haha. kesian dkt llaki tu. scara paksaan kott nih. hha.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...