nak ikut.....

Sunday, November 21, 2010

Sekadar Perak!!

Aku agak kecewa!!

Lagi kecewa daripada perasaan putus cinta yang pernah aku alami….


Apabila beregu Malaysia, Koo Kien Keat dan Tan Boon Heong gagal mempertahankan pingat emas sukan Asia yang dimenangi mereka 4 tahun lepas.. Mereka kalah kepada pasangan Indonesia, Markis Kido dan Hendra Setiawan 21-16, 24-26 dan 19-21… Aku paling bengang ketika set kedua dimana beregu Malaysia memperolehi banyak peluang untuk menyudahkan permainan…tetapi disia-siakan… rasa nak baling je apa-apa barang di depan aku tadi…nasib baik tiada pasu atau pinggan mangkuk di depan aku tadi heheh….sengit sangat permainan yang ditunjukkan oleh kedua-dua beregu… kebiasaannya, apabila kena berlawan untuk set ketiga, pasukan Malaysia mesti kalah…mereka tak kuat dari segi mental…tapi tadi agak OK corak permainan kecuali pada permulaan game ketiga… apa - apa pun game tadi amat berdebar dan enjoy…aku rasa beregu kita kalah tadi dengan bermaruah kerana memberi tentangan yang sengit sampai aku tersenget-senget tengok TV tadi…tak lah macam Hafiz Hashim main…tensen je aku tengok…

p/s: semoga dato’ Lee chong wei boleh mengalahkan Lin Dan nanti..

2 comments:

Lelaki Ini said...

adeyh2!!!
frust2!!!

KJ-kun said...

tu la memang agak frust la...
target 9 emas mungkin tak dapat kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...