nak ikut.....

Sunday, November 28, 2010

Incheon. Apa itu??

Incheon!!

Cuba anda tanya kepada kawan-kawan anda sama ada mereka mengetahui apa-apa mengenai Incheon..

Pasti ada pelbagai jawapan yang diperolehi…

Aku pun baru je mengetahui dan mendengar nama Incheon itu

Tapi jika dia seorang yang mengikuti perkembangan isu-isu semasa mesti dia mengetahui apa itu incheon…

Incheon adalah sebuah Bandar di korea selatan…Jika korang hendak mengetahui mengenai incheon dengan lebih lanjut, korang boleh lah tanya pada pakcik google ye HEHHE…

Kenapa tetiba nama Incheon muncul??

Ini kerana Incheon bakal menjadi tuan rumah untuk sukan Asia pada 2014 nanti…

Baru aku tahu kenapa Negara kita, gigih dan berusaha untuk menganjurkan acara sukan yang berskala besar, walaupun tahu kemampuan atlit sendiri tidak seberapa…secara tidak langsung, ia dapat memperkenalkan dan mempopularkan Negara kita, Malaysia ke peringkat antarabangsa…di samping dapat memberi pendedahan kepada atlit kita..

p/s: Bila lah Malaysia nak menganjurkan Piala Dunia ini??

6 comments:

hans said...

yups
lepas nih korea selatan plak jadi tuan rumah

P/S : Followers Blog Tu Banyak! Komen Beratus - Ratus! Tapi Apa Yang Hebatnya Blog Tu?

Wyna Nubies said...

owh korea....

hans said...

malaysia anjur piala dunia?
tunggu hebat dkt Sukan Asia dalam bola sepak
baru boleh

P/S : Followers Blog Tu Banyak! Komen Beratus - Ratus! Tapi Apa Yang Hebatnya Blog Tu?

KJ-kun said...

hahah tapi kalau malaysia anjur piala dunia... kan dapat tiket free(wild card) masuk piala dunia..
Baru la dapat tengok malaysia beraksi dalam piala dunia =)

cekgu said...

bagus jugak kau kan..mencari incheon tue ape..
awatlaa tak tny cikgu geog!
tapi aq tak laa terer..aku cuma pernh tahu jelaa..
lngkh terbaik..tny pakcik google..=))

KJ-kun said...

hahah walaupun google dah jadi pakcik tapi dia hebat...semua dia tahu hehhe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...