nak ikut.....

Thursday, November 25, 2010

Akhirnya tercapai juga…

Akhirnya!!

9 Emas berjaya diperolehi hari ini…

Ini adalah angan-angan yang realistik….tercapai juga akhirnya…nasib baik tak target 100 emas tadi HEHE (aku tak sindir siapa-siapa OK =P)

Pasukan skuasy wanita negara telah berjaya melengkapkan sasaran sembilan pingat emas tadi dengan menewaskan Hong Kong, 2-0.. Tahniah!!

wira sebenar: main single menang, main secara kumpulan pun menang...

Kemungkinan Negara kita akan mengutip lebih daripada 9 emas kerana petang ini akan berlangsung dua acara akhir yang melibatkan pasukan Negara iaitu skuasy berpasukan lelaki dan hoki lelaki…Petang ini, wajib aku duduk depan TV, tengok final hoki…Ini kerana pemenang emas sukan Asia ini akan secara automatik dapat berlawan di sukan olimpik pula nanti..Chaiyok pasukan Malaysia!!!


p/s: Aku pernah cuba main squash...sangat penat!!!

p/s/s: Rasa nya ini entri kedua aku ada kaitan dengan Nicol...entri pertama klik sini
update (5.00pm): skuasy pasukan lelaki dah kalah...sekarang ni baru nak start perlawanan hoki.. jom tengok dan sokong!!

4 comments:

Hanisah Safian said...

MALAYSIA BOLEHHHH!! hooyehhh

*kibar kibar bendera.haha :D

Unknown said...

wah patriotik dan bersemangat sungguh...hooyehhh

piNky LuCiA said...

wah... aku tak tengok pun.. sibuk ngan exam. hehe

Unknown said...

wah exam ke?? good luck eh ustazah rock hehehhe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...