nak ikut.....

Saturday, October 23, 2010

Telur dia gebu la…

Oww makan malam tadi….tetiba kakak aku nak masak kan telur bermayonis untuk aku….pengaruh kuat iklan si sheila rusli tu….heheh….lagi pun aku tak pernah rasa..dan aku dengar ramai yang kata sedap… dah alang-alang kakak aku nak masak kan telur bermayonis untuk aku…aku setuju je la…lagipun bukan senang nak rasa masakan kakak aku tu HAHAHA…..

Selepas aku merasa telur tu….sumpah!!! gebu telur tu….rasa pun lembut….nikmat je masuk ke dalam bibir mungil aku ni…..sampai menjilat jari….hahaha…tp aku tak ada gambar la untuk telur bermayonis tu….tadi ingat nak ambil gambar sebelum makan, tapi telur tu dah tak ada rupa telur dah….mungkin kakak aku berperang kot kat dapur bagi menyiapkan telur bermayonis tu HAHAHHA…..apa-apa pun thanx kak long untuk telur gebu tu…

keluarga yokies pasti akan risau apabila ramai orang akan meminati telur gebu...hehe

(kartun feveret masa aku kecik2 dulu...)

p/s: aku pakar masak air je hehehe =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...