nak ikut.....

Saturday, October 30, 2010

Persediaan untuk hari esok

Aku baca tajuk entri aku kali ni macam tajuk artikel agama plak….sudah kah anda bersedia untuk hari esok??? Sudah cukupkah bekalan anda untuk menempuh hari esok….kalau belum ambil la kesempatan ini untuk lebih banyakkan beramal bagi mencukupkannya….Bak kata pujangga…bekerja la seperti anda akan hidup seribu tahun lagi, dan beramal la seperti anda akan mati keesokkan harinya….semoga hari ini lebih baik daripada semalam…dan hari esok lebih baik daripada hari ini….Amin….wah panjangnya mukadimah aku…hehehe…ok kj straight to the point…

Esok Hari apa??

Ada something special ke???

Mungkin bagi korang tak ada something special kot…tapi bagi aku ada hehehe

Hari ini aku kena buat persediaan untuk esok, okay check list:-

a) Pastikan malam ni handphone di charge penuh heheh
b) Minum air masak banyak-banyak supaya esok suara ada =)
c) List kan kesemua no 8pax yang nak di call esok…..DONE
d) Malam ni kena tidur awal..supaya esok ada tenaga untuk sehari suntuk…tapi malam ni ada bola plak…HIDUP negeri Sembilan heheh

p/s: esok nak pergi kenduri kahwin kakak kepada kawan lama (kawan sekolah rendah)….dah lama tak contact…nasib baik ayah dia, kawan kepada ayah aku….rasa excited sangat nak jumpa dia…adakah dia dah berubah?? Dulu macam tomboy selalu main kejar-kejar dengan aku kat sekolah heheh...kena pakai smart2 ni =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...