nak ikut.....

Tuesday, March 29, 2011

Aku kecewa tidak dapat menjadi pelajar AF9!!!

Aku terasa amat kecewa!!!


Kecewa sangat!!!

Kerana tidak dipilih menjadi peserta akademi fantasia 9 (AF9)!!!

HAha macam mana nak terpilih…..audition pun tidak pergi….karaoke pun tak minat hahaha…

Aku sedar siapa diri aku….suara tak sedap…sampai kawan aku kata ketika aku berkaraoke…. “Kau ni memandai je buat lirik dan melodi sendiri eh” hahaha

Apa-apa pun 12 peserta Akademi Fantasia 9 (AF9) telah diumukan di AEON AU2 Setiawangsa (wah dekat je dengan rumah aku….tapi aku tak tahu pula ada acara kat situ hahaha)..

Peserta yang bertuah yang mungkin menjadi artis terkenal atau artis suam-suam kuku ialah:-

Pelajar lelaki

Ahmad Afif Tirmizie (Afif)

Mohamad Azri Abdullah (Azri)

Hairul Najmuddin Abu Samah (Erul)

Nur Haidir Muhd (Kay),

Mohamad Amirullah Jahari (Amir),

Fahrur Raqib Abdul Majid (Raqib)

Pelajar Perempuan

Lenaber Haidir (Lena)

Zulaika Zahari (Laika)

Nur Atiqah Shaffudin (Eka)

Roshammizah Rosli (Miza)

Nur Suhada Jebat (Aida)

Queennera Francine Francis Kitingon (Nera)

Aku tak minat berkaraoke…tapi aku suka lepak dengan geng di pusat karaoke…hahaha

Geng RAYAP


Geng DB-rian


Geng Jiran tetangga


Geng Keluarga Angkat


p/s: Siapalah pengetua AF9 eh???

p/s/s: Lagu yang aku suka nyanyi kita karaoke ialah…lagu Halimah Jongang =)

p/s/s/s: Untuk mengundi aku...bagi pengguna maxis, Taip SHARE 0176****** (no tel aku) 30 dan hantar ke 22121 hehehe

4 comments:

joegrimjow said...

baju dieorg lawa2

Yaya said...

Kj bukan lagu siti ker kau suka nyanyi. wahhh

Anonymous said...

bile nak karok ngan aku lak??? hohohoho~

Unknown said...

joegrimjow: a'ah ala-ala futuristik haha

yaya: ish itu kena rahsiakan hahaha

eni: bila2 ko dan aku free...tapi aku x nyanyi la hahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...