nak ikut.....

Wednesday, March 30, 2011

Betul ke wanita tak lokek temu janji pertama??

Menurut tinjauan yang dijalankan di Britain, Lebih separuh daripada wanita disitu sanggup mengeluarkan wang dari poket sendiri untuk membayar harga makanan sendiri ketika temujanji pertama, walaupun lelaki sedia membayarnya (belanja)… Cuba baca balik semula ayat tadi… Aku rasa wanita lokek la sebab dia hanya membayar harga makanannya sendiri, bukan belanja sekali harga makanan lelaki itu heheheh


Tetapi bagi aku lah kan, orang yang mencadangkan temu janji itu (hanya sah bagi temu janji pertama je) sepatutnya membayar bil…hehhehe…takut nanti ada member-member aku guna ayat ni plak nak kenakan aku hehehe….aku dah lah setiap minggu selalu ajak diaorang lepak-lepak dan dating heheh…nanti setiap minggu pula aku kena belanja…Tauke balak pun boleh bankrupt hehehe p/s: Aku selalu kata hendak belanja orang selepas dia habis makan, tidak boleh bagi tahu awal-awal yang aku hendak belanja….nanti dia order set paling mahal… HAHAHA.. Adakah aku lokek?? =)


p/s/s: Sekiranya anda tidak lokek dan ingin mencari hadiah untuk insan teristimewa, HeartBeat! Ada segala banyak pilihan yang pasti menarik untuk mereka.Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?


2 comments:

Anonymous said...

hahahaha..nice one

(cikgu fiza)

tungkaran hati.blogspot said...

blog marche ....! Votre blog est super.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...