nak ikut.....

Monday, March 28, 2011

Blog aku bersawang…

Wah sudah lamanya aku tidak mengemaskini blog ini…

Habis sudah bersawang….Kena bersihkan sawang dulu…

Nasib baik aku tidak biarkan blog ini lama-lama…Kalau tidak mesti teruk kena bersihkan seperti pokok ini….


Sejumlah pokok di wilayah Sindh, Pakistan dipenuhi dengan sarang labah-labah sehingga menghasilkan satu pemandangan yang menyeramkan.

Keadaan ini berlaku disebabkan kejadian banjir yang melanda Pakistan tahun lepas. Ini kerana terdapat air yang masih lagi tidak surut sepenuhnya menyebabkan banyak serangga kecil menjadikan pokok sebagai tempat tinggal.

Walaupun, kejadian itu kelihatan menyeramkan tetapi sarang labah-labah itu telah berjaya mengurangkan populasi nyamuk…. Jadi aku hendak biarkan blog aku ini bersawang…baru dapat kurangkan nyamuk…HEHEHE

p/s: Sekiranya anda ingin mencari hadiah untuk insan teristimewa, HeartBeat! Ada segala banyak pilihan yang pasti menarik untuk mereka.Make Your Own Gifts Here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...