nak ikut.....

Friday, December 23, 2011

Macam aku pula yang kahwin…

Esok majlis akad nikah kawan aku, dan hari ahad adalah majlis persandingannya… Ingat nak datang hari sabtu, saja nak tengok dia gugup depan tok kadi… nak kira berapa banyak kali dia kena ulang akad nikah itu hahaha…tapi di sebabkan ada beberapa hal yang tidak dapat di elakkan…insyaALLAH aku turun hari ahad… Awal-awal lagi dia sudah bagi tahu aku…

“Kalau kita gugup, dan banyak kali akad itu…bermakna kita sayang dan berdebar untuk memperisterikan wanita yang kita sayang itu”

Hahaha….ada-ada saja alasannya… Dan kebetulan cuti yang aku pohon…telah diluluskan oleh bos besar pagi tadi….nampak macam aku pula yang akan kahwin hujung minggu ni hahah…kononnya ambil cuti sampai seminggu untuk pergi berbulan madu hahahah

Disini, aku ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada kawan aku, Faiz dan pasangannya, ziela yang akan melangsungkan majlis perkahwinan mereka pada hujung minggu ini…dan kepada kawan-kawan aku yang lain, yang aku tidak dapat menghadirkan diri ke majlis perkahwinan mereka, aku minta maaf… kita hanya mampu merancang, tuhan yang menentukannya…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...