nak ikut.....

Tuesday, February 7, 2012

Ole-ole Sarawak!!!

Lewat malam semalam, adik perempuan aku baru pulang dari negeri Sarawak. Aku pergi mengambilnya walaupun sudah tidur…sayang adik la katakan hahah

Pagi ni, awal-awal lagi aku bangun terus selongkar barang-barang adik aku….mana tahu ada ole-ole dari Sarawak untuk aku….aku tak nak key-chain kay heheheh….

Aku gigih selongkar barang adik aku….

“Cari apa tu ngah??”, tanya adik aku

“Cari ole-ole untuk angah la”

“Nah ni ada baju”…..aku terus ambil t-shirt sarawak yang dibeli oleh adik aku tu…rasanya tak muat kot…aku semakin mengembang hahahh…Tapi tangan aku terus mencari benda lain juga…

“Tak adalah”, keluh hati aku

“Cari apanya??”, tanya adik aku lagi

“Cari ole-ole lah”

“Kan dah bagi t-shirt tu”

“Ni ole-ole lain…kalau orang pergi Sarawak mesti beli benda tu”

“Ohh kek lapis Sarawak eh…ada dalam plastik tu..”

“Bukan!!!”

“Habis tu apa??”

“Gambir Sarawak!!!”


p/s(i): sedapnya makan kek lapis Sarawak..

p/s(ii): Hari ni sudah kena balik Melaka…cepatnya cuti 4 hari berlalu!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...