nak ikut.....

Wednesday, June 24, 2009

Aku perlu memilikinya…

Dulu masa gelombang pertama serangan virus influenza A (H1N1) kat Negara kita ni..aku buat tak tahu je…xpernah ambil kisah untuk mengetahui mengenai virus itu…malah x pernah berusaha untuk mencegahnya…Tetapi apabila gelombang kedua serangan virus bab* (nama pendek virus ni hahah) melanda..membuat kan mata aku tercelik untuk mengetahui dan mencegah virus ni…mana tidaknya.. selepas beberapa sekolah diarahkan tutup dan kes tersebut telah meningkat kepada 68 kes..membuat kan aku perlu berasa takut juga walaupun sedikit…

Aku telah berniat…aku mesti mencegah virus tersebut daripada sempat ia singgah kat diri aku nie… ya aku mesti memiliki satu penutup mulut…ish mana aku nak cari penutup mulut warna hijau ni?? Yang serupa macam dia…Comel je aku tngok dia pakai hahah… bila mata aku bertentang dengan mata dia…hati aku mula berdebar2…berdengup dengan kencang…aku mula berpeluh dengan banyaknya…Kenapa?? adakah ini bermakna aku mula dapat kesedaran dan takut kepada bahayanya virus influenza A (H1N1) selepas aku melihat gadis ini?? Aku tekad aku mesti memilikinya…PENUTUP MULUT itu..

3 comments:

ReD said...

hohoho... dapatkan segera di pasaran! beli yg ORIGINAL!hihi..

psstt.. belikan utk aku sekali..nti anto la kt umah aku..hihi

aNnAs said...

ish...x payah pki pn x pe la...=b

piNky LuCiA said...

hmm.. motif asal adalah??? hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...