nak ikut.....

Friday, June 12, 2009

Pulut Kuning di pagi hari…

Pagi ni mak aku masak pulut kuning…x tahu plak aku hari ni apa yang istimewa…mungkin nak buat majlis sambut menantu kot (sambil ketawa gatal hahah)…tapi aku ni jenis yang x suka makan pulut…rasa pening je…tapi mak aku ni memang pandai…dia masak plak sekali lauk kegemaran aku…ayam masak kurma…dari tak makan, terus satu pinggan penuh aku makan pulut kuning tu….rasanya kali terakhir aku makan pulut kuning adalah masa aku berkhatan dulu-dulu…kalau tidak silap r…aku skang tngah tunggu pulut kuning kakak aku plak…bila lah plak eh??hahahha

Gambar ni aku ambil kat tenet je...x sempat nak tngkap gmbar pulut kuning yang aku makan td...tahu2 je pinggan aku dah licin hahaha

4 comments:

joegrimjow said...

da lama xngappp

Indera said...

huhuhuhu..besh..besh!

ReD said...

suke pulut kuning!!!!!
lor.. apsal la ko jujur + lurus bendul = skema pergi gtau yg tu pic amik dr tenet??hehe

naqiubex said...

cedap ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...