nak ikut.....

Friday, June 12, 2009

Orang Terengganu, Kekasih yang Setia??

Entri aku kali ini bukan bersifat keNEGERIan…tetapi hanya lah sekadar pandangan aku saja.. Kerana kita melihat sesuatu perkara yang sama tetapi kita menafsirkan ia berbeza-beza…jika anda semua tidak setuju…mudah saja just hantarkan komen anda di bawah hahaha…Apa yang aku nak coretkan kali ini ialah..aku rasa orang Terengganu adalah seorang kekasih yang setia..habis lah naik saham orang2 terengganu lepas nie... mana tidaknya.. dah beberapa kali aku terlihat atau terbaca di akhbar apabila mereka putus cinta, mereka akan membuat cubaan membunuh diri…betul tak??? Yang terbaru disiarkan di akhbar Metro semalam..(aku nak komisen sebab tolong promosikan hahaha)…Mereka TERLALU mencintai kekasih mereka sehingga tidak dapat menerima kenyataan apabila percintaan yang disangkakan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari (masa aku tulis peribahasa ni..aku terasa mcm Karam Singh Walia plak hahah)… Susah oww nak jumpa kekasih zaman sekarang yang betul-betul mencintai kita… mereka mencintai kekasih mereka LEBIH daripada nyawa mereka sendiri…Masih tidak cukup buktikah CINTA dan KESETIAAN mereka??

p/s: Aku mula lebih mesra dan lebih tersenyum pada awek2 terengganu sekarang hahahha…

12 comments:

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

erk??smpi nk tgok my I/C & alamat ke??ape kes??hahahaha..

Unknown said...

hahaha just joking bro...
ingatkan publish semua td hahah

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

kamu pintar2!!gud2..hahahaha..
gile ke nk tayang no2 private camtu??kang ade lak yg copy my identity..anything can happen dlm dunia ni..

'AQILAH said...

hahaha...terlalu mencintai sampai bunuh diri..sgt setuju dieorg memng TERlalu SAYANG pakwe makwe dieorg, tapi sampi bunuh diri, ish sah prob mental..huhu(jgn mara)

Lidah Boye said...

hoho...eleh..negeri laen ade je camtu..just x diberitahu secara umum je..

naqiubex said...

yeeeeekeeeeeeeeerrrrrrrr.................

Anonymous said...

sokong aqila...
tu obses smpai bunh diri.. cm xde akal la plak..huhu

seroja said...

org trg mmg la setia...
sy sokong...
hhehehe...
vangga seketika jd org warga trg...
hahaha..
tapi yg bunuh diri tu..
mmg x bgus la..
mcm xckp ilmu agama...

piNky LuCiA said...

aku aweks ganu.. senyum lah pada ku.. hehe

Unknown said...

hemm aku org ganu gak ahaks...tp jgn laa g2..tak semua...asal yg gempak mesti kat ganu..adoi sian org ganu..RAKYAT TAK BERSALAH hahah (tak de kaitan)

Anonymous said...

alamak kj tak semstinya la..awek johor pun ramai yang setia cuma bila dah ramai yang setia ramai pula yang x mghargai kesetiaan mereka..bercinta hingga membunuh diri tu bukan setia tapi kerana buta dalam prcintaan..:)))

Anonymous said...

cinta dan syg biarlah berpada2..jgn berikan hundred percent syg dan cinta pd kekasih kita sepenuhnya sebaliknya sediakan 20percent dari syg dan cinta itu utk diri kita supaya kita dapat menghadapi apa jua kemungkinan dalam stp prhubungan kita...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...