nak ikut.....

Wednesday, April 13, 2011

Kisah Fatine boleh menjadi sambungan filem …dalam botol??

Siapa sudah tengok filem …dalam botol?? Sila angkat tangan ikut gaya usop wilca heheh


Aku belum tengok…walaupun ada kawan yang ajak tengok…Bagi aku, untuk filem melayu, aku akan tunggu komen-komen pasal sesuatu filem itu di internet atau member-member di facebook dan aku akan membuat keputusan sama ada hendak pergi tengok diwayang atau tidak….baru berbaloi… dan bagi filem …dalam botol, aku buat keputusan untuk tunggu tayangan masa raya di TV atau download aje heheh


Adakah …dalam botol akan ada sambungannya??


Kalau ada, mungkin kisah Fatine ini boleh menjadi rujukan…berdasarkan kisah benar ni…tapi siapa fatine??Tak kan korang tak kenal kot, ala si fatine ni yang telah menggemparkan dunia terutamanya Malaysia dan membuat ramai wanita tercabar suatu masa dulu kerana berjaya mengahwini mat salleh betul, bukan yang celup….dan juga berjaya mengangkat status mak nyah ke tempat yang tinggi…HAHA betul ke???


Kerana sikap dingin suaminya, Ian Young menjadi punca mak nyah dari Malaysia, Fatine meninggalkan dia dua minggu selepas lelaki Inggeris berkenaan, Ian Young membantunya mendapatkan hak untuk menetap di Britain. Aku ulang balik…..Fatine yang TINGGALKAN Ian Young!! Haha.. Kalau hendak tahu kisah selanjutnya…..baca lah akhbar kosmo…(tolong promosi ni)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...