nak ikut.....

Tuesday, April 5, 2011

Anda seorang yang berani???

Anda berani melakukan aksi seperti lelaki di dalam gambar ini??



Aku pasti tidak berani....awal-awal lagi lutut aku sudah ketar....Aku kan pernah beritahu dalam entri ini yang aku amat takut pada air yang banyak....Jadi bila hendak meluncur di sisi seekor jerung putih....2 kali ganda aku takut...air dan jerug putih....silap-silap lutut aku ketar sehingga tercabut nanti hehehe


Tapi tidak bagi seorang peluncur ombak ini, Chris Fallows.....dia mungkin seorang yang berani kerana berdayung menghampiri seekor jerung putih sambil berdiri di atas papan luncur bagi membuktikan pemangsa itu tidak seganas seperti yang digambarkan dalam filem Jaws,... Orang akan kata dia berani jika dia berjaya dan selamat melakukan aksi itu...TETAPI orang akan kata dia manusia paling bodoh jika dia gagal dan terkorban di dalam aksi itu.....hehe


Ramai peluncur ombak takut berbuat demikian kerana jerung putih dipercayai gemar menyerang peluncur ombak kerana mereka kelihatan seperti seekor penyu di permukaan laut.


p/s: Aku hanya kenal seorang je yang kelihatan seperti seekor penyu...iaitu;-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...