nak ikut.....

Wednesday, July 25, 2012

Eh besarnya!!!


Alkisahnya, tengah hari tadi aku pergi ke Koperasi di tempat kerja aku ini… Niat di hati ingin menukar duit, sebab sebelum ini aku telah berbincang dengan penjaga koperasi itu, dia hendak tukar duit syiling yang banyak aku ada ini dengan duit kertas…. Biasalah orang berniaga koperasi, mesti perlu banyak duit syiling.

Ketika aku sampai di koperasi, penjaga koperasi yang aku cari tiada disitu…dan aku perhatikan ada dua orang budak sedang berlari-lari keluar dan masuk koperasi tersebut…aku tidak menghiraukan budak-budak itu.

Sebaik sahaja,aku ingin melangkah kaki keluar dari Koperasi….budak-budak yang berlari itu tadi sedang berlari dari luar koperasi ke arah dalam koperasi….Kiranya aku bertembung dengan budak-budak itu di pintu koperasi. Salah seorang budak itu terkejut…. Dan aku jelas dengar budak itu melatah

“Eh besarnya”

Aku perhatikan, budak itu pandang aku dari atas sehingga bawah… dan aku pula pandang budak itu, nampak kecik je…. Taktahu sama ada aku perlu marah budak itu atau tidak….Sedap-sedap je kata aku besar hahahha…Disebabkan budak itu comel, aku cubit pipi dia je hahahah

p/s: Budak kecik memang tidak pandai menipu kan???

4 comments:

tamsilankendiri said...

tumpang tanya..kj ni cikgu ke?

Unknown said...

Boleh dikira cikgu juga lah hehehh

Lasykar Langit dan Bumi said...

haha cikgu Besar ek?? hahaha senda pagi Ramadhan ye KJ

Unknown said...

wah lamanya tak dengar cerita dari En lasykar Langit dan Bumi ni hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...