nak ikut.....

Saturday, October 3, 2009

Celcom vs P1W1max vs Maxis

Minta maaf semua kerana dah lama tidak update blog ini..bukan aku sengaja..tetapi ada masalah dengan broadband ni…dulu masa zaman2 study kat UTM, aku guna celcom broadband…memang puas hati la… tetapi bila dah habis study ni, dok kat rumah dimana line celcom yang agak teruk…jadi terasa kesusahan untuk mengupdate blog…maka pada PC fair yang lepas, aku telah pergi membeli P1W1MAX plak…. Kononnya menurut promoter kat situ yg kawasan rumah aku ni memang tip top la line P1W1MAX tu… last2 yang ado….jadi alang2 dah terbeli…bagi lah kakak aku guna… maklum lah kakak aku dah tahun akhir belajar di UiTM shah alam…perlu line tenet ni nak buat final year project….jadi betapa baiknya adik mu ini..Hahhah.. sampai kawan aku berseloroh mengenai P1W1MAX ni.. “P1W1MAX ni hanya dapat kat lebuh raya aje sebab memang slalu iklannya didapati kat situ”.. Maka akhirnya aku memilih maxis plak, setakat ni aku berpuas hati dan berbaloi-baloi hehehhe.. jadi mulai sekarang..aku akan cuba mengupdate blog...supaya tidak bersawang lagi...

p/s: rumah aku dkat dgn zoo Negara tapi bukan dalam zoo k…agaknya sebab tu line x bagus kot hehhe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...