nak ikut.....

Tuesday, October 6, 2009

Demam PMR…

Esok merupakan hari pertama adik aku (nurul), farhan (adik angkat) dan kawan-kawan nya akan menduduki kertas peperiksaan PMR… tak silap aku subjek BM dan agama…Adik aku macam dah terkena demam PMR je…dalam seminggu ni…aku dapati beberapa tanda yang adik aku hidapi..

1) tidak lalu makan tetapi berat makin naik hehe..
2) Pukul 8 malam, sudah mula menguncikan diri dalam biliknya…harap-harap dia study la..bukan tidur..hehe
3) Slalu pergi rumah kawan…dia bilang ada group discussion…harap btul la…bukan bergosip pasal artis..
4) Sudah tidak berebut remote tv dengan aku…kalau dulu malam2..mesti nak tngok citer P.Ramlee berulang2 kali… aku rindu suasana tu heheheh
5) Mula pergi sekolah awal….(sebab aku hantar la hehehh kalau tidak dia kena jalan kaki…)
6) Slalu mengigau menyebut..rumus2 matematik dan sains…

Aku rasa semua budak PMR lain juga mengalami situasi yang sama…Apa2 pun Aku..ingin wish gOoD Luck kepada adik aku (nurul), farhan, dan kawan2 nya…semoga berjaya k…kerana PMR ini lah menentukan hala tuju korang sama ada hendak jadi cikgu,lawyer,engineer, doctor dan sebagainya… selepas periksa baru enjoy k…



p/s: aku slalu bagi motivasi kat adik aku dengan aku pergi enjoy…tngok wayang dan berkaraoke….dia study di rumah je..hahah

4 comments:

Anonymous said...

gud lux Nurul! huhu..

aku dlu.. siap stdy layan radio.ahaks! layaannn..

myjaehee said...

salam tuan umh..
adik sy pn ade.. nmpknye simptom2 tu mmg sm.huhu

Unknown said...

red: ko xpe..hebat heheh

myjaehee:good luck utk adik awak gak

Anonymous said...

hebat kemendenyer??? aku lagi x leh kalau stdy senyap sunyi tanpa alunan melodi2 yang mampu merangsang otakku..hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...