nak ikut.....

Sunday, October 4, 2009

Jumpa sesuatu di tempat jogging..

Pagi ni, tetiba aku merasa sungguh bersemangat untuk pergi berjogging.. Niat di hati ingin pergi berjogging di Tasik Titiwangsa (bukan tasik permaisuri …owkay!!), tetapi merasakan yang aku mungkin hanya mampu buat 1 pusingan je nanti…agak tidak berbaloi dengan duit minyak aku pergi ke sana… maka aku putuskan berjogging di kawasan rumah aku je…agak besar juga tempat joggingnya dimana ia bersaiz 3 padang bola..(ingat aku mampu ke nak berjogging?.. sebenarnya hanya bersaiz 3 gelanggang bola tampar je..hehe)…aku pun buat la senaman ringan bagi memanaskan badan ni… lagi pun nampak macam atlet skit heheh…setelah merasakan badan aku sudah panas, aku pun mula berjogging…



TIBA-TIBA….



Aku terjumpa sesuatu di laluan jogging aku itu…. Korang rasa apa?? (saspen je kan…hehhe)....ia tidak sepatutnya berada atau tercicir di situ…ia adalah seluar dalam wanita berwarna pink…(size? Aku x sempat plak tengok…)….korang jangan tanya aku macam mana ia berada disitu… sendiri faham-faham la yerk…aku terus berjogging sambil tersenyum….heheh

p/s: aku berfikiran positif…mungkin angin meniup…jadi ia terbang dari ampaian berdekatan… p/s/s: Gambar seluar dalam itu tidak dapat diambil sebab ramai orng yang berjogging…nanti diorang kata apa plak kat aku..huh
p/s/s/s: taman rekreasi sudah menjadi tempat yg tidak selamat… awasi lah anak-anak anda… ~pesanan ikhlas

7 comments:

imanshah said...

haha dah tu amek simpan wat kenangan tak??

KJ-kun said...

ish x ada la...nanti orng kata apa plak hehe

BudakComel said...

waa... wat malu kaum sejenis je.. huhu

ReD said...

uiks!! astaga... kaler pink plak tuh!! hikhik

KJ-kun said...

Budak comel: hahahah..aku pun terasa malu haha

red: tula pasal...kalau kaler red mcm mana?? aku tahu la sape nya hehehhe

ReD said...

ahaks!! ko nak tembak aku la tuh??? mentang2 la kaler ReD.. ;p

KJ-kun said...

hahaha...memang niat di hati nak tembak ko hahha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...