nak ikut.....

Wednesday, October 21, 2009

Kelab Peminat Hamster

Bila baca paper je…mesti akan terpampang…berita mengenai ahli kelab peminat anjur sesuatu program.. Alangkah baiknya, jika ada Kelab Peminat Hamster Malaysia (KPHM)…confirm aku orang pertama yang ambil borang dan isinya utk join…dan mendaftarkan sekali keahlian kesemua 19 ekor hamster aku..ini aku kira yang hidup je…tidak termasuk yang mati keracunan, mati bersalin, mati tidak cukup bulan, mati kena makan dan sebagainya..nanti bleh lah buat macam2 program bersama…

2 ekor ahli baru...

aku suka sangat gambar ni

p/s: alangkah bagusnya jika aku ada kelab peminat… Kj Fan Club (KFC) …=P

6 comments:

joegrimjow said...

wooo
kecik

Mr Semut said...

mati x cukup bulan?
bsalin awal la eh?hehe

Unknown said...

joegrimjoe: apa yg kecik??hahha

annas: a'ah...ingat manusia je ke?? siap paling bnyak..kembar 8 tau hahha

Anonymous said...

lawa hmster.nk 2.

KucingMalas said...

khairul.. add link blog ni ke blog http://kucingmalasirc.blogspot.com tQ

Anonymous said...

ala comelnya. saya pun ada hamster gak. jom tgk :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...