nak ikut.....

Sunday, October 25, 2009

KJ SITU SANA SINI: Taman Tasik Datuk Keramat

Oww taman tasik datuk keramat ni baru je di buka kepada orang ramai…lokasinya sudah tentulah di datuk keramat..berhampiran dengan stesen LRT Jelatik…aku dgn adik aku pun x nak lepas kan peluang… kami gigih kesana untuk bergambar….walaupun matahari dah terpacak betul atas kepala...jadi enjoy dengan gambar2 yang diambil…Lokasi ini akan menjadi salah satu tempat aku untuk mencuci mata…eh silap..tempat aku untuk berjogging heheheh..(aku benar2 serius untuk kuruskan badan ni hahah)

ada taman permainan lagi...dah lamanya aku x main..

gelanggang futsal pun ada...kira kat sini macam2 ada..

Sempat aku bergambar dengan pokok =P

Masih lg kat tmpat yg sama...bukan kat melaka ok...ingat melaka je ada tangga ni??

dah nama pun adik beradik...pose bergambar pun gaya yg sama =)

Pondok berehat banyak disediakan utk org2 yg pancit berjogging

terperasan kejap menjadi model hehhe

posing kat tasik

aku sempat juga mencuba beberapa alat sukan yang ada disitu

TAPI SAYANG......

Ibubapa leka bersenam, anak2 dibiarkan memanjat tiang-tiang...kalau jatuh, siapa yang susah??
Lu fikir lah sendiri....

Tak sampai sebulan taman tasik datuk keramat ini dibuka kepada orang ramai, telah berlaku banyak kerosakan....ini lah mentaliti rakyat kita...yang tidak senang nampak sesuatu itu dalam keadaan baik...bersama-sama lah kita menjaga kemudahan awam yang disediakan seperti menjaga barangan sendiri.

Jadi,jika korang ada masa terluang dan peluang, singgah2 lah di Taman Tasik datuk Keramat ni ye...pasti berbaloi..


p/s:Maaf entri kali ini bnyak sngat gambar...
p/s/s: Next destination..nak g mana pulak eh??

7 comments:

Fairuz Selamat said...

kj poyo.!!! sama ngan roy.!! poyo..!!! huh

~RoY @ AzRuL~ said...

hahaha..apai jeles la tu tak pandai posing mcm kitorg..huhuhu...Kj ni, bley jadi Benny Ninja mcm america's next top model tu tau, ajar ko cara posing..hehehe
p/s: alat sukan tu buat drp ape eh? bley tahan KJ main lak..pelik + musykil...

Unknown said...

haha apai jeles...jom berposing haha

roy:ish mesti la kuat hahah....

Hunny_MHT said...

Aii KJ.. dulu i penah duk keramat jap b4 sambung study.. Time 2 dia tengah renovate lg tasik 2.. baru2 ni g sane tiba2 prasan da siap tempat 2 tp xsempat nk menjenguk.. dapat gak tgk dr pix u ni.. hehe

Unknown said...

haha...kalau nak tahu apa2 perkembangan area keramat...singgah2 lah di blog nie selalu hehehe

Hunny_MHT said...

kenapa? u duk area keramat ke?

Unknown said...

area situ la...tp bukan la kat datuk keramat tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...