nak ikut.....

Saturday, October 3, 2009

PAPADOM

Tengah hari tadi, aku pergi ke majlis kahwin anak kepada kawan emak aku…agak meriah..dan ramai sangat orang..mungkin sebab majlis perkahwinan tu di buat di kuarters staff hospital kot…makanan dia sangat sedap…dan aku ternampak makanan yang sudah lama aku tidak makan….iaitu PAPADOM.. aku suka sangat…selepas ambil semua makanan…akan ada wakil pihak pengantin yang memberi beg cendera hati…tapi yang aku geramnya…bila turn aku je…bleh plak mak cik tu berborak…aku berdiri depan dia agak lama gak…tapi dia terus berborak…biasa lah peramah sangat kan HUH!!…last2 aku blah tanpa ambil beg tue..yela x kan nak mintak plak…segan dowh heheh..tp tak pelah, setakat telur rebus je… aku pun ada telur juga kat rumah…tapi bila aku duduk sebelah ayah aku, aku pun usha la apa yang ada dalam beg tu…sekali ada pasu seramik…lawa plak tu…ruginya tak ambil…nasib baik lah makanan dia sedap.. x rasa rugi sangat.. sedang enak aku menjamu selera, tetiba ayah aku berhenti makan…xpenah2 ayah aku x habis makan nasi keduri heheh…dia suruh aku hbskan nasi dia… sebab apa?? Aku X bleh bg tahu la hahah..aku menolak r…sebab ada orng lain juga yang duduk semeja dgn kitaorng..segan la...kalau tidak habis lah nasi tu heheh…Lepas makan, kitaorng chow la…tetiba aku terasa nak kahwin plak..


*********************************
Minggu depan, jika tiada aral melintang…kemungkinan besar aku akan pergi menonton filem PAPADOM. Aku suka sangat lakonan khiriah…best sangat…Nanti kalau aku jadi pergi tengok filem tu, aku akan ulas mengenai filem tu ya…TUNGGU!!

p/s: tahun ni aku rajin pergi ke kenduri kahwin…apa tandanya eh??...Cuma kursus kahwin je belum pergi lagi.

4 comments:

joegrimjow said...

ramai org kawen nii!

Cik As said...

cepat2 la cari awek kj..kwin cpt..asik sibuk je cite org sana sini kawin..hehe

KJ-kun said...

joe: betul2..ramai yang kahwin skang
cik as: aku tunngu nama ko dr cik as jadi mrs as dulu bru aku pk pasal kahwin hahah

Ira Hani said...

Mati2 ingat u nak cte pasal filem papadom tu.. Da tgk ke? Besh kan =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...