nak ikut.....

Saturday, October 31, 2009

Hari ini Hari Jadiku....

Ring….sekali lagi hp aku berbunyi (sebenarnya ring tone hp aku lagu N’sync =))….kali ni dah mesej ke berapa ntah…aku lihat jam…menunjukkan jam 12 AM….ish pandai plak hp ni x rosak…selalu waktu lain mesti problem je sejak masuk air….mesti mesej masuk lambat…tapi td berderet2 mesej masuk on time….jadi aku baca la kesemua mesej yang masuk….pelbagai gaya ucapan yang aku terima… kira semua nak jadi yang pertama la tue heheh…tp x bleh lawan la kawan aku sorang ni…dia dah wish aku masa merdeka ari tu….dia ingat aku lahir 31 ogos hahah….tapi hari ni, x plak dia wish aku…siot je…hari ni genaplah usia aku yg ke… Ish mana bleh bg tahu hehe…tapi kini aku melangkah ke fasa hidup baru…ingin membina kerjaya supaya stabil n mengumpul harta dan kahwin…

gambar tahun 2007...

p/s: thanx semua yg dah wish…yg belum wish masih ada masa lagi heheh

p/s:aku biasanya akan tertidur awal kalau esoknya ada tarikh penting seperti tahun baru, hari raya, hari jadi, hari merdeka, hari guru dll..

p/s/s: lepas aku tngok gambar ni..baru aku tahu aku telah memBESAR dengan cepat..

10 comments:

yen said...

Allah selamatkan kamu X2
Allah selamatkan abg KJ
Allah selamatkan kamu

heppy besday
x dpt bg hadiah sbb duit x da
huhu
dh tua ni, ble nk kawen???

~RoY @ AzRuL~ said...

hahahaha..taruk gambar 'kenangan terindah'!!! takleh tahan....MT wish besday ke taun ni??wah, perKEMBANGan hebat!!!
p/s: saje taknak letak gmbr celebrate taun lepas ek.sbb bdn da naik masa tu..huhuhu..

KJ-kun said...

yen: thanx yen...kahwin??nanti2 lah...tunggu kad eh...nanti abg kj jemput hahha

roy:hahaha sape MT?? lalalala ni je satu2 nya gambar potong kek hahahha

FaizalSulaiman said...

hepi birthday!!!!

yanna yazed said...

ooo... hepi bday kj... roy kta ko dh kurus. btl ke??? kikiki...

ReD said...
This comment has been removed by the author.
ReD said...

HAPPY BIRTHDAY DEAR!! hiks..lalala~~
biar aku gtau...bezday yg ke 23!! muahahaha

tengku_fir21 said...

happy birthday


*singgah ler ke blog

Budak Jahat said...

hepi besday..

atOn said...

selamat hari lahir KJ!!
walau dah terlambat..huhu..
smoga berjaya & bahagia dunia akhirat..
insya-Allah.. ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...