nak ikut.....

Monday, July 6, 2009

Aku belum pernah mengundi….

Walaupun usia aku semakin menginjak naik, tapi aku blum pernah sekali pun merasa membuang undi dalam Pilihan Raya…Kenapa?? Sebab aku baru mendaftar kan diri setahun yang lepas sebagai pengundi yang sah haha…tak main lah pengundi hantu ini…Ini pun selepas aku mendapat kesedaran sebagai rakyat Malaysia sejati (cewah tetiba patriotik plak hehe)…sedangkan niat utama nak dapat cenderamata yang diberikan secara percuma jika mendaftar heheh….

Sekarang ni, negara kita sekali lagi terasa bahang pilihan raya terutamanya penduduk kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai la….Hari ini merupakan hari penamaan calon…Keputusan Pilihan Raya ini amat penting kerana ia menjadi tanda aras kepada kedua-dua parti yang bertanding (BN & PAS). Aku x pernah kisah pun sape2 yang menang, tapi aku harap calon yg menang itu akan kotakan janji dan melaksanakan tugasnya sebaik mungkin…jika tidak, tunggu lah plhan raya seterusnya… xada lg undi buat mu…

p/s: aku pernah sekali je AFUNDI pelajar AF….sebab aku rasa dia memang berbakat…tapi hari aku undi dia, dia pun tersingkir huhhhu…sape plajar tu??mana bleh bg tahu…kesimpulannya, jangan lah suruh aku mengundi..nanti kalah hahhaa

3 comments:

Kotak Hati said...

ha3..
ok pe x yah ngundi..
jimat..jimat..hu3

KJ-kun said...

x undi mana yg jimat?? Af @ plihan raya?? heh

piNky LuCiA said...

hmm.. ko ni memang langkah kiri laa kj.. huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...