nak ikut.....

Saturday, July 4, 2009

Aku mula suka tenis

Aku mula berjinak-jinak main tenis ketika aku kat matrik Pahang.. Masa tu aku tngok member aku, Syazwan main tenis cam best je…Dalam fikiran aku, jika seseorang tu tahu main badminton maka dia secara automatic akan reti main semua sukan yang menggunakan raket seperti tenis, squash atau ping-pong... tapi sangkaan aku meleset sama sekali..masa aku main tenis, aku banyak berpeluh kerana asyik kutip bola je…penat..dan aku stop tak main tenis apabila orang gelakkan aku sebab terpukul bola tu keluar dari gelanggang…

bila kebosanan...

******
3 tahun kemudiannya, ketika aku belajar di UTM…minat aku terhadap tenis mula berputik kembali..Ehsan dan Wan selalu ajak aku main tenis…tapi kitaorng main waktu malam je…dlm pukul 11 ke atas…kat kolej perempuan hahah (motif sangat main kat kolej gegurl!!)… jadi x ada la sape2 akan gelakkan kat aku jika bola terkeluar lagi huhu…tak ada la aku terror sangat main, tapi just utk pukul2 dan compare dengan kawan foreigner Wan…kira aku lagi better la (terperasan jap hahah)
ni la ehsan..klau nak berkenalan dgn dia just mintak no dia kat aku eh..aku x kedekut haha

******
Dan hari ini akan berlangsungnya pertemuan Venus-Serena bagi merebut trofi Wimbledon kategori wanita.. Mesti tngok ni…Hadiah2 yang ditawarkan agak lumayan…tempat pertama dan kedua sudah menjadi milik keluarga Williams…memang kaya la…tapi bukan mudah untuk menjadi yang terbaik kan…
bila lah dapat main tenis dgn diorng lagi nie..

10 comments:

Unknown said...

huhu..
sokong saper???

kj said...

semestinya la aku sokong kakaknya..venus huhu

Fiq said...

bgus main tenis... nanti leh lawan federer

Kotak Hati said...

hurm...
men tennis tangan kene kuat wooo..
ha

Anonymous said...

wahaha.. aku pun first time men tennis ms aku kt KMPh dlu la..hihi..

aku kre ok la dr ko.. sb aku pukul bola xde kluar court eh!hihi

ko pnt sb kutip bila..huahuahua.. seb bek ko x kata ko pnt sb jaga air.. ;p

lalala~~~

rul ehsan :) said...

wahhh...kj ko mmg r....slalu post citer kenangan silam...teringat daku padamu...bilakah kamu akan bersama ku lagi...hahah

kj said...

fiq: nak lawan dgn fiq dulu la...hehhe

kotak hati: smangat pun kena kuat...klu asyik kutip bola je...tensen gak hahhaha

red: skang aku dah hebat la heehheh

ehsan: aku nak ko sntiasa ingat kat aku hahha

Anonymous said...

aah la.. lately ko post entry pasal kenangan2 silam.. puak tu psl KMPh plak tuh! aish.. windu aku ngan zaman tu..hukhuk

kj said...

aku tahu knp ko rndu wktu tu...sebab ko kan artis kmph huhuu nak sign bleh??

piNky LuCiA said...

aku tak pndai.. huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...