nak ikut.....

Tuesday, July 28, 2009

Jangan salahkan kami…

Satu kaji selidik telah dilakukan dan mendapati wanita cantik cenderung untuk melahirkan anak perempuan yang lebih cantik berbanding ibunya manakala kitaran itu berterusan daripada satu generasi kepada satu generasi…jadi apa maknanya?? Maknanya…keturunan wanita cantik akan sentiasa cantik….dari ibu turun ke anak…turun ke cucu…dan berterusan kecantikan itu…Kajian oleh seorang penyelidik dari Universiti Helsinki iaitu Markus Jokela menyatakan wanita cantik melahirkan lebih ramai anak terutamanya anak perempuan berbanding wanita yang kurang cantik….jadi kepada kaum wanita…jangan lah salahkan kami, kaum lelaki yang selalu memilih wanita cantik sebagai teman wanita….kerana kami sayang akan anak-anak kami…kami nak anak-anak kami sentiasa cantik…dan bangga dengan diri mereka nanti hehee…..

p/s: emak aku selalu berpesan…setiap individu ada keistimewaan dan kecantikannya tersendiri… jadi berbanggalah dengan diri anda…aku x cantik, tapi cute adalah…hahaha

8 comments:

eni said...

naseb bek ko xckp ko cantek.. kalo x mesti aku guling2 gelak... pastu aku akan jauhkan diri dari ko! lelaki cantek??? oh no!!!

joegrimjow said...

hehe
nak cari perempuan cantik
kene la cermin dlu hensem ke tak diri ni
hoho

KJ-kun said...

eni:jgn2 jauhkan diri ko dr aku...huhu

joegrimjow: sindir dalam nya...menusuk ke jantung huhuhu

yanna yazed said...

aku stuju dgn joegrimjow.. huhu...

PriNcEsS_DeiYnA said...

kepada kaum wanita…jangan lah salahkan kami, kaum lelaki yang selalu memilih wanita cantik sebagai teman wanita….kerana kami sayang akan anak-anak kami..

hish!!ye ke masalahnye??

ReD said...

hoho.. jika begitu, jgn salahkan aku yg selalu memilih pasangan hidupku.. kerana aku juga mahu memilih yg hensem2... hoho

kj said...

yanna: haha smpai ati ko dah x sokong aku huhu

princess_deiyna: hahaha...yup kami syng anak2 kami haha

red: dalam artikel ni x kata lelaki bg effect pd anak hahaha....jd wanita jgn r memilih sgt sebab...nanti anda tidak berkahwin plak hehe

ehan coMei said...

La..macam tu ekk kajian nyer?? da prove kerr??

Kj..patut ler ramai sgt yg cari aku..ish3.. smpaikan xterlarat aku nak pilih..mintak maap pade yg xterpilih yea..hahahahaha

suke2~ lalalala

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...