nak ikut.....

Tuesday, July 7, 2009

Gambar Kenangan 001

Bila aku melihat gambar ini, aku mulalah terbayang saat-saat indah kehidupan aku sebagai seorang pelajar Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh). Dalam gambar ini (dari kiri): Nicole, Phing Phing, Zabedah, Haida, Wan Faizurah, aku, Fitri dan Hanif.. Gambar ini diambil ketika sesi LDK..
Aku dah lost contact dengan mereka semua...jika mereka terbaca blog ini (mana lah tahu kalau diorang search nama diorng kat google hehe), silalah tinggalkan no. telefon di email aku... khairul_khai86@yahoo.com

3 comments:

Anonymous said...

adus! ko secara automatik telah membuat kan aku trase seperti ingin berjumpa gang TF9 ku ketika di KMPh dolu2.. hukhuk

kj said...

ko x nak jmpa aku ke?? aku pn ex-Kmph hahahha

piNky LuCiA said...

kenangan lama2.. masa muda2. aku nak lupakn semuanya. hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...