nak ikut.....

Sunday, July 12, 2009

Mood Kahwin Datang Kembali…

Semalam aku pergi ke majlis perkahwinan sepupu aku di rumahnya…di area banting..agak jauh la dari rumah aku...kitaorang bertolak awal sebab ingin membantu apa yang perlu...Kitaorng smpai disana dalam pkul 10 pg...tngok ramai yg tngah bersiap2...dapat la aku jmpa sedara mara aku.. selalu bila hari raya je baru aku blik kampung huhuu...Sepupu aku ni dah akad nikah dan bersanding minggu lepas di Pahang (rumah pihak perempuan)..tapi aku x dapat pergi sebab masa tu aku ada interview…Ini kira majlis sebelah pihak lelaki pula…Agak meriah juga… Tema warna yang dipilih adalah warna ungu… jadi jom tngok gambar je lah….

pintu gerbang

pelamin

meja makan pengantin

hidayat (sepupu aku) & hasyimah

Pakcik aku sedang menepung tawar..
p/s: mak sedara aku x bg aku menepung tawar...katanya nanti jodoh aku cpt..btul ke?


GAMBAR TERBAIK!!!


Aku dapat tngkap gambar pakcik berkepala botak..tetiba cross dpn kamera aku...hbs kamera aku rosak lepas tu..sebab cahaya yang berlebihan

8 comments:

ReD said...

muahahaha... cahaya pantulan pakcik botak tu power btol! hehe..
ha.. hidayat & hasyimah... khairul & ....?? khairiah k?? muahahahaha

piNky LuCiA said...

waa.. tepung twar laa.. cept skit aku nengok ko bersanding kj

yanna yazed said...

kj.. gmbr t'baik ko mmg t'baik lh... t'baik wok... hehe... aku pn mngalami sakit2 mata slama 2ari akibat direct light kna mata. haha

cima said...

ngat kj yg kawen
hahhaa~
adeh!

kj said...

red: cmtu azlinda & azli la hahaha....

pinky lucia: tu la...aku dah x sabar ni hahah

yanna:lpas ni pkai spek mata hitam la hahaha

cima:ish..lambat lagi hahaha

-eni- said...

ko teruk r nuar!!!!
haish.... cian pakcik tu tau!!!

PriNcEsS_DeiYnA said...

huhu..sedey je kalo pakcik tuh bace

kj said...

eni:apa plak aku teruk huhuu...dia tetiba halang aku huhuhu

princess deiyna: maafkan saya ye pakcik heheheh..lain kali saya x buat lg

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...