nak ikut.....

Monday, July 27, 2009

Camtu aku pun dituduh playboy juga la….

Aku tergelak besar bila baca tajuk artikel mengenai Taufik Batisah yang disiarkan di dalam akhbar kosmo ari ni..kerana tertekan belum beristeri…beliau dituduh playboy…kalau mcm tu aku pun sama la gak… boleh dituduh playboy…hahha…yela, buat masa ini aku memang tidak ada teman wanita lagi (ayat standard artis)… bukan jual mahal…tapi dah jual murah siap ada sale lg…orng x nak gak hahaha.. Gurau je…sebenarnya fokus utama aku sekarang adalah kerja dan cari duit banyak-banyak….untuk siapa gak.. mestilah untuk bini dan anak-anak kembar aku nanti…heheh (tinggi betul impian…)

Jadi kepada kawan-kawan aku sekalian…tolong lah jangan bertanya mengenai awek atau perkara berkaitan mendirikan rumah tangga buat masa sekarang….aku belum bersedia lagi... hahah…cnfirm ada orng yang x caya dgn ayat aku ni….klau dah tiba masanya…korang akan dpt lah juga kad undangan… jadi jangan lah risau ye….korang perlu risau nak sedia kan hadiah perkahwinan aku je…haha…

4 comments:

joegrimjow said...

tak lama lagi sampai la seru

Hazzy Ishak said...

eh cmne leh tahu dpt anak kembar ni??

en_me said...

nak kawen ghupernyerrr..

kj said...

hahah mudah2an dipertemukan jodoh huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...