nak ikut.....

Saturday, July 18, 2009

Makin dekat hari konvokesyen…

Hari ini aku dpt surat dari UTM pasal urusan konvokesyen…dalam sampul tersebut mengandungi surat jemputan ke majlis konvokesyen UTM ke-43..tak sangka yang aku akan grad juga akhirnya…dula masa mula2 aku daftar kat UTM, aku terasa lama betul tempoh 4 tahun pengajian ini…akhirnya, pejam celik aku akan tempohi alam perkerjaan pula…terasa diri ini semakin tua..

Berbalik kepada urusan konvokesyen…tarikh raptainya adalah 14 Ogos 2009 pada jam 8.00 pagi…dan tarikh konvokesyennya ialah 16 ogos 2009 jam 2 petang…(fakulti aku kena sesi ketiga)..jadi kepada anda yang telah membaca entri ini diwajibkan sediakan barangan berikut….Teddy bear, Bunga Dan Coklat utk aku nanti sebab anda telah mengetahui tarikh konvokesyennya hahahha….


p/s: aku mngkin lepak kat UTM 13 hb hngga 16 hb ogos 2009...see you there..

7 comments:

Cik As said...

Ha??? ko da dapat surat konvo??
Cam ne nie?? Knp aku tk dapat lagi nie..wargh......huhu.. Takut je nama aku tercicir...huhu

kj said...

tercicir...ko konvo r next konvokesyen uhuhu...
ko turun awal tau...sebab aku x dpt g knvo ko ari isnin...

Cik As said...

cis..jahat mulut ko.... jangan macam2.... blh jadi gila aku kalo tercicir... ok2... insyaAllah aku datang utm 14hb @ 15hb... pape hal aku tgu surat konvo aku smpai dulu...huhu

kj said...

ish xde r huhhuhu...ok kita jmpa nanti ya...

nazri.sensei said...

aku pn x dpt lg surat ni..cis cis..

kj said...

oww...nampaknya utm syg lbh kat aku huhu
UTM di hatiku..
hbs la ada owg mrh aku guna trade mark dia heheh

acik | uyul said...

aku baru dapat ptg tadi haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...