nak ikut.....

Sunday, July 19, 2009

Thanx kepada sesiapa yg telah top-up kan aku..

Sedang aku duduk depan TV sambil menunggu kartun Sin Chan…aku terima satu mesej dari Hotlink dalam jam 6.51 petang…aku pun baca…

“017-6****** (no aku) has been successfully top up with RM 6 on 18-07-2009 at 06:15PM”… Aku terkejut…sape plak yg top up kan aku ni….biasanya aku terima msj dr hotlink mcm ni jika aku top up tanpa guna kad…jadi org pertama sekali yg aku terfikir adalah Roy… sebab dia kan ejen top up huhu tapi bila aku tnya dia…dia kata bukan dia…so aku x tahu sape yg top up kan aku….apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih lah kepada orang yg tlah top up kan aku wlupun RM6…kebetulan maxis aku dah hbis kredit..

7 comments:

~d!b@~ said...

rezki jangan ditolak hehehe
btuah tul!
:P

cikwana said...

wa..tahniah2..
aritu akak aku dpt topup rm50..
die pikir laki die yg topupkan..
tup2 esoknye ade org call..
suh pulangkan balik rm50 ru..
die salah topup rupenYer...
hahahha

Unknown said...

rezeki terpijak
wakakaka

Anonymous said...

rezeki....rezeki...hihi...

kj said...

diba: tu r x sempat nak tolak dah masuk dlm kredit...n dah terguna pun hahaha

cikwana: hbs kakak ko pulangkan tak??hahaah

tengku_fir21: tu r...pasni tengku plak eh top up kan kj....hahaha

red: memang r rezeki...arap halal la yerk

Anonymous said...

huhu.. aku pun harap2 halal... (padahal org tu TErtopap beza 017 n o12 aje..hihi)

ehan comei said...

ko bg ler kat aku lak..huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...