nak ikut.....

Wednesday, January 21, 2009

Aku benci makan IKAN....

Sebelum ni aku ada tulis entri mengenai lelaki yang kahwin wanita muda akan panjang usia... itu memang benar berdasarkan kajian..namun begitu...baru2 ni aku terbaca plak satu artikel mengenai..ikan juga dapat panjangkan usia lelaki....bukan lelaki itu kena kahwin dengan ikan...tetapi lelaki yang kerap memakan ikan, berpeluang hidup lebih lama...haha...ini berdasarkan kajian daripada Profesor Madya Yasuyuki Makamura dari Universiti Sains Shiga, Jepun...Kajian yang telah dijalankan selama 19 tahun di Tokyo itu menunjukkan lelaki terhindar dari risiko serangan jantung atau lumpuh sebanyak 30 % sekiranya memakan ikan sekali dalam setiap dua hari....ish...kacau tul la artikel ni...aku baru je berangan2 nak beristeri muda....mesti kaum hawa plak yang simpan artikel ni...nak tahu mana aku dapat artikel ini???x bleh bg tahu...aku nak isteri muda..aku benci ikan....

aku hanya suka ikan nie je...

12 comments:

DrSam said...

lelaki yang kawin wanita muda akan panjang usia isteri muda tersebut...baru habis ayat yang sebenarnya...:)

Monkey D Luffy said...

favorit aku berbanding ayam n daging

piNky LuCiA said...

hmm...sama laa kita.. tak suka gak makn ikan.. huhu.. tp lelaki je ke pnjg um0 bl makan ikan 2kali sehari? pompuan???

CaBaiKeRinG said...

salam ziarah...

CaBaiKeRinG said...

belajaq dulu... jangan ingat nak kawen ja...

cabaikering...

rose emely said...

hehehe...
tak suker makan ikan??? carilah ANAK IKAN

asna cute said...

Hoohohoo bagus byk info...
wlupun byk tuk lelaki shj..
mkn ikan bgus byk protin & omega 3.
=)

KJ-kun said...

macam mana nak cari anak ikan??ahhah
sape nak jadi anak ikan??angkat tangan..
aku nak jadi bapa ayam r...hahha

goasop said...

alahaii kari ikan best nya~

-eni- said...

hahaha... gediks la ko...
ikan tu ko nak makan ke ko nak watpe?

kj said...

aku makan hati dengan ikan tu...
dia dah kahwin uahhuauahu

Miss Hazzy said...

salam ziarah....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...