nak ikut.....

Sunday, January 25, 2009

Aku di tag lagi...

Ingat nak jogging petang ni...tp hujan plak...rosak rancangan nak kurus...jadi lepak rumah je lah... Bila dah x tahu nak buat apa...buat lah tag yang diberi...kali ni sekali dua di beri oleh cik diba.... terima kasih yerk....
~tag 1~
(buat tag pun dapat award huhu...tq2)

rules tok yg dpt award :
i> copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
ii> link @ ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
~dapat tag & award ni dari miss diba meletup!!

ii> setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

FAKTA BUKAN AUTA mengenai diriku!!!
1. Seorang anak teruna...belum kahwin lagi
2. Anak kedua daripada 5 orang adik beradik...
3.Masih belajar lagi...
4. Suka gelak...sehari x gelak x sah...klu susah sangat gelak just senyum kambing je...MySpace
5. Mudah berkawan dengan sesiapa saje...(saja naikkan saham sendiri hahaha)
6. Suka main game basketball di shopping complex...7.Suka sangat kepada bebudak kecil....
8.Suka main badminton....ada sesape yg nak cabar??huhu
9.Suka bershopping tp x suka beli barang...macam mana tu???
10.suka makan tapi nak kurus....

iv> anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya..

aku nak tag n bg award pada:
a) en annas
b)cik eni
c)en ehsan
d)cik miza
e)en mynmeisazm

~Tag 2~
1> Anda rasa anda hot?
- hot? memang pun..tngah hot sangat2 tu yang berpeluh habis ni...kipas dah pasang max niencem

2> Upload gambar kegemaran anda.
3> Kenapa anda suka gambar ini?
- kerana.. di kelilingi oleh ramai wanita...berebut plak tu hahahapeluk

4> Bila kali terakhir makan pizza?
- sebulan yang lepas kalau tak silap...bersama BOY...ketika tu x boikot lagi k

5> Lagu terakhir yang anda dengar?
- Puspa-st12....ringtone hp aku hahahah (jiwang seh)peace

6> Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
- main YM...klu nak add...add la khairul_khai86@yahoo.com haha!

7> Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
- panggil ABg KJ dan Sayang je kay peace

8> Tag lagi 5 orang.
- haha org yg same spt list diatas!

a) en annas
b)cik eni
c)en ehsan
d)cik miza
e)en mynmeisazm

(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)

9> Sapa No 1 anda?
kawan dunia maya aku...aku kenal kat frenster...teringin gak nak jumpa dia..

10> Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
hahaha mana bleh bagi tahu..tu hanya rahsia aku dengan dia je

11> Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
aku suka berkawan dengan ko...jawapan yg slalu ko beri luar dari kotak fikiran..sebab tu aku suka tag ko hahahha

12> Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
thanx jadi kawan aku...aku kenal minah ni kat u la..skang dia praktikal aku x dapat jumpa dia lagi

13> Siapakah orang nombor 2?
kawan baik aku kat matrix...slalu bergosip dengan aku uhuhu



** penatfuhhh akhirnyaaa siap gak!MySpace
** neway, utk yg kena tag.. tiada paksaan dlm mjawab tag ye celebrate

5 comments:

Mr Semut said...

en annas 2 aku ke??(malunye kalo bukan aku..hehe)

Unknown said...

engkau la sape lg huhuhu

Anonymous said...

nanti aku jwb yek...
ptg ni mau ngedate...
nak bersiap... wawawawa

Anonymous said...

oww x ajak aku ngedate pun..sedih huhuhu

~d!b@~ said...

tahniah tahniah kerana mjawab tag dgn jayanya & tanpa paksa rela :P

hah? miss dba meletup? adeh title ape lak tu..?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...