nak ikut.....

Friday, January 16, 2009

Aku & Singki..

Jam kat tangan dah menunjukkan pukul 10.30 pg ni..Ish kena cepat2 makan ni...kejap lagi ada kelas pkul 11 plak....biasalah kehidupan sebagai seorang pelajar..study!study!..aku ni seorang yang jenis x cerewet bab2 makan...yg penting mesti ada lauk ayam (bukan sebab aku ibu ayam yerk)...senang sape yg jadi bini aku, masak lauk ayam je..!!huhu
Selepas siap ambil semua lauk yg berkenan di hati dan bayar, aku pun lekas2 la duduk kat meja makan,sambil menunggu member aku, si mat (bukan nama sebenar) bayar makanannya...aku ni jenis yg suka duduk hampir dengan singki @ tempat basuh tangan..mudah sikit untuk membasuh tangan...hulur saje tangan tu..(raja segala malas)
Mat pun datang kat meja, dan letak makanannya lalu pergi basuh tangan di singki yang berhampiran dengan aku....aku dah siap2 tadah tangan ni nak baca doa..x sabar nak makan ayam goreng...uish lazatnya...memang sangat lapar ni..meleleh air liur tngok ayam goreng... dalam ingatan aku hanya ayam goreng je...
Krrookk!!Krroookkk!! hark tui...aku terdengar bunyi yang dikeluarkan oleh Mat..aku pun toleh.. pandang ke arah Mat...aku lihat Mat sedang berusaha keras untuk mengeluarkan sesuatu...dan hasilnya cecair warna hijau + sedikit kuning...Ish Mat ni potong stim r...hilang selera makan aku.. yang dia pegi buang kahak time nak makan ni apasal???selepas tu boleh plak tu dia duduk depan aku sambil makan dengan gelojohnya...siap kata.."kj cepat r makan, dah nak masuk kelas ni??"..ish mat ni..x ada perasaan langsung...aku x jadi makan...puasa sunat aku ari tu..huh..apa jadi dengan ayam goreng aku??aku bg mat makan lah..Bye ayam goreng aku...sejak ari tu aku membuat keputusan untuk berpisah dengan singki...dah tidak duduk dekat dengan sinki lagi...

10 comments:

zua the great said...

hehehe..camtu pon ada..dah tau ada bunyi..x payah nak toleh2 dah..paham2 la apa akan jd..sbb toleh..ayam ko melayang ke perut mat.hehehehe

rose emely said...

eeeiiii....aku dari dulu tak sker dok dkat2 sinki. kalo tak org buang kahak n berkumur...kompom air kat tangan dia renjis2 tu kene kat aku!!!
tapi psl ayam tue...aku lagi sideyyyy. sbb ayam pun feberettttttttt haku!!!

aainachentak said...

aishhh..
x senohong tot!ahah :D

piNky LuCiA said...

huhu.. sian nya.. mmg kacau daun laa.. moral of d story ialah.. jgn malas2.. wahahaha

oRcHiD said...

eeeiiii~
ak mmg x ddk dkt2 ngn singki...
sbb tmpt2 tue slalu penuh dulu..
tp bile ko da cite cmni, kompem ak takkan duk dkt2 ngn singki..
bab aym.. eemmm ak hulurkan simpati..
sbb tue aym.. huhuhu~

Monkey D Luffy said...

hahaha... tak senonoh

KJ-kun said...

bye singki huhuhu

eni said...

hak2... xsenonoh si mat tuh....
olololo... ciannye die...
xdpt makan ayam tu ye..
xpe2...
pahala pose sunat dapat...
heehe

orang kmpung said...

hek eleh... malu2 konon.
ko pun berak gak

kj said...

aik orang kampung...
silap masuk blog ke???hahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...