nak ikut.....

Tuesday, January 6, 2009

Final Semester...

Akhirnya aku kini berada dalam semester terakhir di UTM..InsyaALLAH..jika x ada apa2 yang tersangkut lah...dulu masa mula2 menjejakkan kaki di UTM ni terasa program ijazah selama 4 tahun ini terlalu lama dan berharap ianya cepat berakhir..tapi sekarang rasa sebaliknya pula...mungkin sebab aku suka dengan kehidupan aku di U ni..(bukan sebab ada awek kat sini k huhu)..Untuk semester akhir ni aku ambil 15 kredit iaitu english for workplace (2 kredit), refrigeration & airconditioning (3 kredit), structural analysis (3 kredit), engeneering management & safety (3 kredit) dan Projek Sarjana Muda 2 (4 kredit)...setakat ni x terasa nak sambung buat Master lagi bila habis degree ni...terasa nak keje n cari pengalaman sebanyak mungkin (x tahu r dicampak keje kat mana nanti)...bila dah semester akhir ni, aku terasa amat sayang pada UTM n kawan2 aku...yelah pas ni mungkin dah x ada peluang jumpa mereka lagi..semua membawa haluan sendiri..terasa gak nak puas2 ronda U dan Johor ni nanti kempunan plak huhu..dah last sem ni nak skor result gempak2 r...jadi all the best utk semua pelajar 4 SMM...dah berjaya nanti jangan lupa kat aku plak ye...still keep in touch k...bukan touch and go k huhuh

5 comments:

Anonymous said...

gud luck utk kamu mr kj...
chaiyok2...

Anonymous said...

urmmm..ak pon sama gak kj...sedey lak bila dekat2 nak abis nih kan...hope dis is da last sem we r here...

-rul-

Unknown said...

thanx miss eni...nanti ko ambil aku keje yerk B-)

harap akan terus perhubungan ini sampai bila2...

oRcHiD said...

eemm bile la agk nye dpt jmpe ko lg..
sem ni ko last kan.. ak plak practikal 1sem..
ronda la puas2 kt jb tue.. :D
nnt da grade jgn lak lupe ak..
anyway kj, gud luck n take care~ ;)

Unknown said...

ish x knnyer lupa ko...
thanx ya...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...