nak ikut.....

Friday, December 17, 2010

Aku minta milo!!!

Aku paling pantang sekali…

Kalau aku makan kat kedai makan…

Aku order Milo…

Yang datang bukan Milo…Tapi yang lain asalkan warna dia sama macam Milo…

Seperti Vi*o ke….Oval**** ke…

Aku tak tahu lah kenapa kedai makan suka tipu pelanggan macam ni???

Adakah sebab harga Vi*o dan Oval**** lebih murah daripada Milo???

Dan kemudian aku kena bayar harga Milo juga….

Sabar je la…

Menipu dalam perniagaan tidak berkat….

P/s: Minum Milo anda jadi sihat dan kuat….

6 comments:

Lelaki Ini said...

hahahaha
tau xpew..
aku pun sama
sgt2 sakit hati
minta milo diew bg air choc yg xsesedap milo
murahh pnyew...

KJ-kun said...

tu lah..dah la rasa kureng hahah

rossoneri said...

minum kat rumah je lah milo tuh

anamizu said...

ckp je dlm tu ade lalat..hik3

hafizah said...

agaknye dierg ingat aser Milo ngan yang seangkatan dgn Milo tu sama je..pelanggan tak dapat nak bezakan...

KJ-kun said...

rossoneri: kat rumah, sy buat milo lg kaw heheh

anamizu: hahah nak kena cari lalat plak =)

hafizah: agaknya la kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...