nak ikut.....

Friday, December 24, 2010

Haid senjata terakhir…

Macam-macam alat telah dibawa bagi melindungi diri…

Payung, penyembur mata dan sebagainya…

Aku ingat lagi cerita emak aku…

Emak aku akan pastikan yang dia akan membawa duri pokok limau bersamanya jika menaiki pengangkutan awam…bagi melindungi dirinya..

Jika ada lelaki yang ambil kesempatan atau terlalu dekat, emak aku akan cucuk lelaki itu dengan duri itu…HAHAH

Tapi kalau lelaki itu sudah terlalu dikuasai oleh nafsu…senjata-senjata itu pasti tidak berguna…

Hanya senjata terakhir saja yang dapat menyelamatkan wanita itu daripada dirogol…iaitu Haid

Dah dua kali aku baca dalam akhbar, wanita terselamat dari diperkosa kerana Haid

Yang terbaru, seorang wanita terselamat daripada dirogol seorang pemandu teksi di Jalan Raja Chulan disebabkan datang bulan,Pemandu teksi itu memberhentikan kenderaannya di lorong belakang sebuah bangunan dan cuba merogol mangsa. Pemandu itu tidak akan mengenakan caj sekiranya mangsa bersetuju melayaninya, Mangsa yang terkejut mempertahankan diri menyebabkan suspek lebih agresif dan cuba menanggalkan pakaian mangsa. Tetapi lelaki itu mula hilang selera apabila dia mendapati mangsa datang bulan. Namun, bagi melepaskan geramnya, suspek mencabul mangsa.

Itu kalau perempuan….Bagaimana kalau lelaki yang kena rogol??...Kesian!! (Baca sini)

p/s: Aku memang benci dengan pemandu teksi….dah lah cekik darah, perangai pula tidak senonoh…

5 comments:

KizZ said...

Eee..tu yang bahaya tu nek teksi sorang2..memang bahaya sangat

Jom sini,
Kiz Garden

sayang said...

ni dah mcm kat zaman jepun pulak. askar jepun x jadi rogol anak dara org bila dorang period. selalunya dorang sapu ehem ehem diorang dgn air daun sirih masa askar jepun dtg.

rammyd said...

huh.. kalau period. kalau tak period tak selamat jugak. apela nak jadi dunia sekarang.

syafeika edora said...

mcm2..

KJ-kun said...

kizz:yup bahaya dari segi keselamatan dan wang heheh

sayang: aku panggil orng lain sayang la heheh... pakai daun sireh eh?? =)

rammyd: tu la kalau dah bernafsu binatang, dia main bedal ada period atau tak..

syafeika edora: macam-macam

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...