nak ikut.....

Tuesday, December 14, 2010

Sangkaan aku silap…

Nokia 3310…

Pernah pakai handphone ni???

Aku tidak pernah pakai….kawan aku pernah pakai lah…

Dari dulu sampai hari ini…

Aku ingat telefon ini yang paling lasak sekali….

Yelah….aku selalu lihat….kawan aku hempas handphone tu ke dinding kalau gaduh dengan awek dia…pastu boleh je pakai semula….jatuh dari katil atau meja…tidak payah cakap lah…sudah banyak kali.. tapi masih elok….

Kalau handphone lain pasti sudah rosak…kena hantar baiki ke kedai lah jawabnya….

Tapi sekarang ada handphone yang lebih tahan lasak daripada Nokia 3310…Korang boleh baca kat Kosmo

p/s: Sekarang aku jarang jumpa ada orang pakai handphone Nokia 3310 ini lagi….Siapa ada???

7 comments:

hans said...

aku ada hp tu tapi simpan jer sebab bateri rosak
kalau tidak selamber jer guna
hahahaha

P/S : Apabila Si Gila Bertemu Si 'Gila'! Hans Conan Menyiasat!

KJ-kun said...

dah jarang jumpa orang guna hp tu...
kat kedai ada jual lagi ke eh???

hans said...

rasa2 macam tak ada dah

-me- said...

aq ada!! =))

KJ-kun said...

me: masih pakai lagi ke??

-me- said...

kau tny ada ke tak kan??
ngeee~~
tak pakai dah..charger dah takde..=p

Ardzham said...

3310 memang nostalgia bagi aku kerana itulah hp pertama yang beli baru (masa tu harga RM700 lebih)hp sebelum tu beli sekenhen jer.

Memang lasak hp ni. Aku punya rosak masa kat tangan anak aku setelah puas aku pakai. Cahaya biru di skrin dan keypad memang memukau waktu itu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...