nak ikut.....

Friday, December 17, 2010

Berapakah nilai blog aku??

Sebut saja kjkun.blogspot.com

PASTI ramai yang tidak pernah dengar dan tahu hehehe

Inikan pula hendak dibandingkan dengan Facebook dan Twitter…

Amat lah jauh….

Bagai langit dan bumi…

Yela…. Facebook pun bernilai RM 141.1 bilion dan Twitter pula bernilai Rm 11.6 bilion…

Dan blog aku ini bernilai berapa??

Aku rasa kurang daripada RM 50 kot…

Yela nak cash out RM 50 dari nuffnang pun terkemut-kemut HAHAHAH

Walaupun blog ini pernah dikatakan blog sampah… (klik sini)

Aku tidak kisah…kerana nama blog ini pun…INI KISAH AKU...


VS

VS


p/s: Semoga pihak nuffnang terbaca entri ini, dan bagi aku banyak-banyak buffered earning (BE) hahaha

1 comment:

-me- said...

haha~
takpelaa kj kalau takde nilai..
tapi aq tetap baca gak..=p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...