nak ikut.....

Thursday, December 23, 2010

Oh Rupanya lelaki lebih ramai…

Tahukah anda Malaysia kini mempunyai 27,565,821 penduduk dengan lelaki melebihi wanita pada nisbah 105:100 ??

Dengan kata mudahnya bagi yang kurang faham nisbah ini…penduduk lelaki kini adalah 14,112,667 orang dan wanita 13,453,154 orang…

Selama ini, aku ingat wanita lebih ramai daripada lelaki di Malaysia ini….rupanya TIDAK!!!

Tidak bolehlah lelaki hendak menggunakan alasan ini lagi….. yang mana lelaki lebih sikit daripada wanita, maka lelaki bolehlah berpoligami bagi membantu wanita yang ramai HEHEHHE…..

Menurut menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Nor Mohamed Yakcop, statistik ini berdasarkan laporan kiraan permulaan Banci Penduduk dan Perumahan Malaysia 2010.

Tapi kat kawasan rumah aku tak kena banci pun….adakah aku bukan warganegara Malaysia??

3 comments:

kelhome said...

selama ni aku ingatka pompuan lagi ramai dr lelaki..huhu

KJ-kun said...

wah sama la kita

MHI said...

bancian penduduk ni salah...
contoh pon dah ada, blogger sendiri tak kne banci.. macam mana nak dapat cukup orang?? ape la..

ni dari kosmo kan>?? lagi lah kabar angin tak betol tersebar...

bapak aku pon kerja kerajaan dan dye pon tau jumlah sebenar penduduk malaysia dah melebihi 28 juta pun..

yg bab laki pompuan lak... erm, aku x yakin laki lg ramai.. tapi yg pasti lagi benar di dunia akhir zaman, pompuan lagi ramai dari laki..

igt.. ini yg terdapat dalam hadis2 yang ssememangnya betul... 100% kompem ... takyah cek dah.. tapi yang ni.. x kompem.. x sahih 100%..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...