nak ikut.....

Thursday, December 16, 2010

Dia paling seksi….aku paling seksa…

Anda kenal wanita di dalam gambar ini??


Klue nya ialah….dia seorang pelakon terkenal Bollywood


Anda tidak kenal??

Jika anda tidak kenal, dan anda seorang lelaki….anda kena semak status seksualiti anda…masakan seorang lelaki tidak mengenali wanita yang seksi dan cantik?? Hehehe

Jika anda tidak kenal, dan anda seorang perempuan….anda sebenarnya seorang yang cemburu!!! hahah

Beliau ialah Katrina Kaif..Baru-baru ini, telah dinamakan sebagai 'Wanita Paling Seksi di Dunia' oleh akhbar Eastern Eye buat tahun ketiga sekali gus mengalahkan pesaing terdekatnya iaitu Priyanka Chopra yang berada di tempat kedua, Bipasha Basu, Freida Pinto dan Lara Dutta..

Oh Katrina Kaif!!!

p/s: Senangnya aku naik kan berat badan… hanya dengan ikut petua ini…Tapi seksanya hendak turunkan berat badan…tidak jumpa lagi cara yang berkesan….Kalau dah payah sangat…langkah terakhir ambil Jus Mate 5 je hahaha…Tengok iklan kat surat khabar..macam berkesan je.....ke auta juga?? =)

1 comment:

Mknace said...

:):):)
terbaeekkk!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...