nak ikut.....

Thursday, December 30, 2010

Aku bangga menjadi rakyat Malaysia

Sebelum ini aku dah bangga menjadi rakyat Malaysia…

Tapi hari ini aku terlebih bangga pula…nak pergi jumpa semua orang Indonesia yang aku kenal dekat dengan rumah aku ini….Makcik-makcik Indonesia yang baik dengan aku kat kedai makan itu…supaya ucap tahniah kat aku HAHAHAA…. Aku kan rakyat Malaysia, dengan jeritan aku…memberi sikit semangat kat pemain Malaysia…Walaupun aku jerit depan TV je hahaha

Tahniah Malaysia!!!

Tahniah Datuk K. Rajagobal…=) hehhe Tak lama lagi dapat Datuk la tu…Artis yang suam-suam kuku yang tak bagi sumbangan apa-apa kat Negara pun dapat Datuk, tak kan lah K. Rajagobal yang telah mengharumkan nama Negara ini tak dapat apa-apa kot!!

p/s: Kenalan Indonesia aku, bersiap sedia la hari ini…. HAHAHA

p/s/s: Nampaknya aku bukan SUTUN….aku tidak dapat ramal mata semalam dengan tepat…Aku ramal Malaysia akan menang 5-1 (untuk balas dendam kembali) tapi dapat 4-2….Apa-apa pun Malaysia menang…Horrey…

p/s/s/s: Kepada pembaca blog aku dari Indonesia (kalau ada), jangan lah rasa tertekan membaca entri ini dan cuba untuk hack blog aku ini…ini hanya lah perasaan aku terlebih bangga je… Kita kan serumpun!!

3 comments:

Wyna Nubies said...

ha3..jerit depan tv dengan penuh semangat !!
tahniah skuad malaysia dan penyokong2 tegar bola sepak malaysia..MALAYSIA MEMANG BOLEH !!

Asrol Mania said...

kalo nak ramal kene masuk lam air.. wakakaka...

Ajeyy Khalid said...

Waaa ! Semaxx .
Nanti follow Blog saya yer :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...