nak ikut.....

Monday, December 20, 2010

Mampukah Malaysia menjadi juara???

Ya atau tidak??

Hanya selangkah je lagi untuk menggenggam Piala AFF Suzuki 2010 tu…dan semua pemain pasti akan mendapat habuan yang setimpal jika menang…Masyuk!!! Tapi jangan bermain kerana wang, tapi bermain untuk negara OK…

Tapi kalau aku lihat dari segi corak permainan yang ditunjukkan oleh pemain Malaysia ketika melawan Vietnam di Hanoi….Aku rasa Malaysia TIDAK akan menang!!!..Tension aku lihat perlawanan itu… Malaysia lebih banyak bertahan….Mungkin sebab sudah ada kelebihan 2 gol kot….Ini hanya pandangan aku, bukan sebab aku tidak patriotik…

Apa-apa pun aku tetap sokong Malaysia!!!

Harap kemenangan berpihak pada Malaysia….Kononnya langkah skuad bola sepak kebangsaan dalam saingan Piala AFF Suzuki 2010 hampir menyamai perjalanan pasukan Sepanyol pada Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, Julai lalu.

Sepanyol tewas 0-1 kepada Switzerland pada aksi sulung peringkat kumpulan tetapi akhirnya muncul juara setelah menewaskan Belanda 1-0 pada perlawanan akhir.

Malaysia pula tewas 1-5 kepada Indonesia pada aksi sulung Kumpulan A yang lalu tetapi berjaya juga layak ke final….Adakah Malaysia akan kalahkan Indonesia pula dengan 5-1?? Sama-sama kita nantikan pada 26 dan 29 Disember ini….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...