nak ikut.....

Monday, December 20, 2010

Nasib baik aku tidak diserang emak beruang…

Sungguh ganas emak beruang tu…

Aku hampir kena serang…

Nasib baik aku dapat ambil anak beruang yang baru lahir tu…

Itu pun atas pertolongan Kak Ila… Terima kasih kak, atas pemberian anak beruang yang comel tu..

Inilah anak beruang aku, hampir separuh nyawa aku untuk mendapatkannya heheh

Korang janganlah baca kat atas itu secara tersurat….tetapi baca secara tersirat…sebenarnya ini lah maksud cerita diatas:-

Yela, separuh nyawa hendak sorokkannya daripada orang lain lihat…segan aku, lelaki dapat teddy bear hahah.. sebenarnya satu team aku dapat, saja kak ila bagi sebagai tanda-tanda kenangan sebelum kitaorang semua mencari haluan sendiri….

Anak beruang ini baru lahir…sebab baru keluar dari plastik dan kedai HAHAHA

DAN takut diserang emak beruang ialah takut bos kitaorang nampak bawa teddy bear dalam ofis hahahah

Rindu la dengan budak-budak ni….


p/s: Lelaki sekarang pun dapat hadiah teddy bear =)…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...